söndag, februari 15, 2009

Bloggen fortsätter

Hej igen!

Det här med blogg, det har vi diskuterat på jobbet. Är det bra? Är det kul att läsa? Varför skriver man? För vem skriver man? Många frågor blir det...

Jag startade upp denna bloggen i julas och har inte skrivit ett inlägg sen vid nyåret. Varför det? Jo, för att jag hade precis de frågor som jag nämnde nyss. Men nu är det så att jag har kommit på att jag mest skriver för min egen skull. Vill sen någon läsa det, fine! Så jag fortsätter med detta "dagboksskrivande"!

Jag har haft ett starkt scrapsug denna helgen och har därför sökt inspiration på nätet. Men den rätta inspirationen infann sig icke. Däremot så fick jag inspiration i mina hörlurar när jag lyssnade på Jill Johnsson's "Kärleken är". Då blev det en sida om min kära mamma som gick bort för fyra år sedan. Sen blev det faktiskt en sida med mig själv... Jag återfinns sällan på bild, jag står helst bakom kameran. Men denna bilden var jag tvungen att ta så att jag kunde lägga upp en bild på Facebook...



Idag hittade jag en sidan med massor av inspiration! De har dessutom en tävling som jag tycker att ni ska vara med i!
Här hittar ni tävlingen!
Allt detta kan man vinna:



På återseende!

Inga kommentarer: