söndag, mars 15, 2009

Elvis has left the building


Så var det över för denna gången. Elviskonserten med Göran Engman och Kettil Medelius. De är så himla trevliga och proffsiga och vi hade såå kul! Det är så roligt att sjunga så det är inte klokt! Tur att man kan få sjunga i kör för någon solist det blir jag ju aldrig... He he... Men när man sjunger tillsammans i en sån trevlig kör som jag gör så funkar det.

Elvis låtar är faktiskt riktigt sköna!

Ja, den här dagen kan jag leva länge på! Men man blir så uppspelt så man vet inte hur man ska kunna varva ner när man kommer hem...

Idag föddes sonens kusin, en liten tjej. Åh, vad kul! Dessutom är det den första tjejen i familjen sedan, ja sedan farmor föddes för sextio år sedan. Själv fick hon tre söner varav de två äldsta har fått söner. Men nu kom det en tjej! Jag har bara fått besked via sms om födelsen men vad jag förstod så låg den nyblivna pappan hemma i magsjuka när dottern kom, guud vilken osis!

Jaha, då kan jag börja med kortet nu då!

I can't help falling in love with you.....

Inga kommentarer: