tisdag, april 28, 2009

Handlingsförlamad

Ja, jag är handlingsförlamad!

Jag har för mycket att göra, jag vet inte var jag ska börja. Jag kanske ska börja med att göra en lista där jag kan pricka av det som ska göras. Jag behöver lite struktur!

Jag har i alla fall löst deklarationsproblemet. Ett snabbt samtal till banken var allt som krävdes, så nu kan jag släppa det bakom mig.

Så kan någon ge mig en spark i ändan nu så att jag får lite fart, tack!

Idag har jag också lyckats med bedriften att scanna fel på ICA. Jag fick avstämning, så jag la snällt upp mina varor på bandet. Men jag hade scannat in en helt vanlig plastkasse, fast jag hade tagit till mig en sponsorkasse som är hela femtio öre dyrare. Femtio öre! Undrar om jag kommer att åka in i fler kontroller nu?...

Nu förstår jag Mockapockas undran över samma sak!

Så, nu ska jag genast gå och göra mig en att-göra-lista.

Och ge mig själv en spark i ändan. (Vilken syn, va?)

Hej svejs!

2 kommentarer:

mockapocka sa...

Japp, nu är du inne i rullarna, för evigt misstrodd av ICA-Stig. Visst är det orättvist? Skulle vi vara kriminella? Vi väna, änglalika varelser.
Orättvist säger jag bara.

camillos sa...

Ja, nu har de koll på oss...
För småsummor...