söndag, maj 17, 2009

Visst e hon gullig?


Trots en lite stressig förmiddag här hemma så blev resten av dagen riktigt bra! Vi hade till och med tid över att strosa runt på köpcentret lite innan vi åkte till farmors kalas.


Vi köpte presentkort på ESPRIT till farmor, som blev jätteglad för det.


Hemma hos farmor blev det grillad fläskfile och en massa annat gott. Vi hade en jättetrevlig dag i trevligt sällskap.


Men farmor är ju för rolig, jag vet inte hur många gånger hon sa:

- Visst e hon gullig? (om det yngsta lilla barnbarnet som nu är två månader gammal)


Till slut svarade både jag och den tredje svägerskan:

- Nää.


Då skrattade vi gott allihop.....


Jag fick låna en bok av farmor som jag ska börja läsa i kväll; Män som hatar kvinnor. Så nu längtar jag till jag kan krypa ner under täcket och börja läsa.


Jag har sovmorgon i morgon, så jag kan läsa länge!


Godnatt!

3 kommentarer:

Jo sa...

Å den är så bra!

Anna sa...

Jag har den som ljudbok i min mp3. Reine Brynolfsson läser. Tyvärr har han en sövande effekt på mig. Kommer aldrig längre än till kapitel 11.

Så nu har jag också köpt boken... =)

camillos sa...

Jo: jag har bara läst 50 sidor, så jag är inte helt fast ännu. Men det tar sig nog.

Anna: Jag försökte mig på böckerna om Arn på CD, men jag kom inte långt innan jag somnade... För mig är det bättre med riktiga böcker, då vet jag i alla fall för det mesta vilken sida jag var på när jag somnade... ;)