lördag, juni 13, 2009

Äntligen nya skor!!!

Precis när jag hade avslutat mitt förra blogginlägg ringde sonens farmor. Hon och hennes man skulle åka till Skohuset i Lerum och då bestämde jag mig för att åka dit också. Vilken fullträff!!!


Jag hör nämligen INTE till den kategorin kvinnor som älskar att köpa skor (eller handväskor). Så konstig är jag... Det kan ju bero på att jag har stora ankfötter som inte går i normala skor i normala skobutiker. Ibland känner jag mig som en av askungens styvsystrar. Nja, alltså inte elak, men jag skulle vilja hugga av hälen för att komma i ett par fina skor.


På Skohuset hittade jag massor av skor som satt bra på mina ankfötter. Till slut provade jag ett par som var helt underbart sköna. De kostade 650:- och det är dyrt för att vara mig! Men jag bestämde mig för att köpa dem bruna fast de vita var också fina. Då sa sonens farmor att de skulle köpa de vita till mig!!! Hon e la underbar!

Så jag lämnade Skohuset med två par sköna skor. Helt fantastiskt!'


Vägg i vägg med Skohuset ligger en klädaffär som hade rea så där blev det en skjorta och en t-shirt till sonen. Plus att farmor köpte en t-shirt till sonen också!


Sen drog vi in till Lerums centrum och tog en fika på Lerumsdelikatessen. Goda mackor och gott kaffe.


Vilken dag! Kan det bli bättre?

Inga kommentarer: