söndag, juni 21, 2009

Återvinning

Idag kom sonen hem. Han har varit hos sin farbror med familj sen midsommar. Med sonen kom också kameran, den gamla alltså... Så nu kan jag lägga in bilder från midsommar som vi firade tillsammans på farmors lantställe.



Jag och min pappa kom ner lite senare än de andra som redan hade dansat kring stången.

Sen var det dags för grillning! Men vi höll på att bli uppätna av alla knott!!! Luften var svartprickig av dem! Usch!





I går röjde jag hela dagen och jag är inte klar ännu... Men det blir nog bra när det blir klart. Scraphörnan är nästan klar, nu är det bara resten kvar att göra...
Min bror som har köpt ett stort hus tillsammans med sin tjej kom förbi förut och sa att han ville ha min bokhylla till det nya huset. Den bokhyllan som jag hatar alltså! Jamen, varsågod! Det kan man kalla återvinning.

Då slipper ju jag hoppa sönder den och köra den till tippen. Puh!

Idag fick sonen oss att åka till McDonald's och äta middag, bara för att han ville ha cocacolaglasen som Markoolio gör reklam för på tv. Nädå, inte alls påverkad...


Men jag ska inte klaga, maten smakade gott och jag slapp både laga mat och diska.
Däremot hade jag en typ som stirrade på mig genom hela måltiden:


Nu ska jag sortera lite tvätt innan det blir dags att sova.

Två veckor kvar till semester, SKÖNT!!!

Inga kommentarer: