söndag, augusti 30, 2009

Gratis fotobok till alla bloggare!

Jag satt precis och tänkte att jag ska gå in på Fujidirekt och beställa bilder (jag har mååånga att framkalla). Då hittade jag ett fantastiskt erbjudande till oss som bloggar; man får en fotobok helt gratis! Det är ju hur bra som helst! Man sitter alltså vid sin dator och laddar upp bilder och lägger in i en fotobok som sedan skickas direkt till ens brevlåda. Det blir ju väldigt snyggt också! En annan fördel med Fujidirekts fotobok är att man inte behöver sitta och sortera bilder och sedan sätta in i album. Det är ju redan klart när den kommer hem, redo att bläddras i! Jag har funderat på att beställa en fotobok från Fujidirekt, där jag alltid framkallar alla mina bilder, med årets alla semesterbiler. Men nu behöver jag inte fundera längre. Nu gör jag det!
Har du en blogg? Då tycker jag att du också ska klicka dig till Fujidirekt och beställa din egen fotobok. Gör det nu, (Fuji)direkt!

Inga kommentarer: