onsdag, september 16, 2009

Jag har nog tappat mitt minne

Idag retar jag mig inte på något. Ännu.


Men jag funderar så att de små grå snart kokar över. Jag funderar på min sista uppgift i datautbildningen. Själva uppgiften är inte svår. Tvärtom, så längtar jag tills jag kan börja jobba med den.



Problemet är bara att jag inte vet vad den ska handla om. Rubriken är "ett pedagogiskt minne".



Jaha, som gammal räv inom barnomsorgen så finns det många minnen men jag kan inte för mitt liv plocka fram något som är värt att göra en liten film om!



Det pedagogiska minnet kan enligt uppgiften handla om något som hänt på arbetet, under min utbildning eller när jag själv gick i skolan.



Men hallå!


Jag är våg, jag kan inte bestämma mig för någonting och särskilt inte när rubriken är såå luddig...



Jag tror inte på horoskop men jag har svårt för att välja ibland. Eller rätt ofta. Jag är alltid den som släpper förbi hela kön på caféer för jag kan ju aldrig bestämma mig.

Nu kan jag inte tänka på annat än vilket peagogiskt minne jag ska välja. HJÄLP!

Dessutom borde jag inte alls tänka på min datakurs nu när jag måste läsa "Glasfåglar i molnen" och sen skriva något vettigt om den....

Inga kommentarer: