lördag, september 26, 2009

Nya stämplar...

Idag har jag varit på scrapmässa i Partille. Det är så lagom stort, i en bamba. Men det är lika roligt och svettigt och det tar lika lång tid som den stora mässan i stan...


Jag har redan gjort ett kort med en av de nya stämplarna som jag köpte. Nu är jag sugen på att scrappa mer!!!


Jag ska nog fixa lite middag först. För husfridens skull. Vet ni hur grinig en hungrig tonåring kan vara???


Här är lite av det som jag köpte idag:


Scrappa är väl en perfekt höstsysselsättning!
Det kanske är därför jag älskar hösten så?
Det blommar i alla fall fortfarande lite i trädgården:


Idag blir det taco's! Mums!

2 kommentarer:

Nim sa...

Varit i Partille? Jag hörde inte när du knackade på dörr´n...

camillos sa...

Va, hörde du inte det? Kanske beror det på att jag var såå ivrig att åka hem och pröva allt jag köpt. Jag satt hela kvällen....