söndag, november 01, 2009

Stoora läppar och stoora tuttar

Jag råkade slå över tv:n till programmet "Debatt" häromkvällen. Det handlade om skönhetsoperationer och då gästades studion av dessa plastiga damer:


Linda-bredaläppen-Rosing och Lulu-stelastoraläppen-Carter.


Ser de inte själva hur hemska de ser ut? Båda två har så stela, stora, feta läppar så att de knappt kan tala rent. Överläppen rör sig över huvud taget inte alls när de pratar. Huuuu....


Själva debatten om skönhetsoperationer eller inte lägger jag mig inte i, det är väl upp till var och en.

Men när det går för långt?

Är det då inte plastikkirurgens uppgift att stoppa, eller vill de tjäna mer pengar oavsett hur hemska deras patienter ser ut?

Jag tittar ibland på tv-programmet "Äntligen hemma", men när Lulu-stelastoraläppen-Carter's inslag med alla stora guldfärgade kuddar och miljoner ljuslyktor kommer, så kan jag liksom inte riktigt koncentrera mig. Det enda jag ser är ju hennes läppar och, för all del, hennes bröst som nästan alltid är på väg ut genom tv:n.


Hon är ju en duktig inredare, så det retar mig att jag jag bara sitter och retar mig på hennes personlighet när hennes inslag kommer.


Jag kan tänka mig att män tittar på "Äntligen hemma" enbart för hennes skull. Men det finns väl andra forum om man vill vika ut sig, Playboy och sånt!


Så, nu har jag gnällt nog för idag...

3 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Jag håller med dig...de förstår inte hur de ser ut till slut. Men nu verkar det som om att Linda Rosing har kommit en bit på vägen. Läste idag om henne på nätet att hon vill att folk ska se henne för den hon är. Hon skulle tydligen ta bort läpparna eller nåt annat... haha...kan ju behövas.

camillos sa...

Jo, hon ska visst plocla ut en del bröstinnehåll efter att babyn kommit...

Ellabellas vardag sa...

Ja herregud, ska hon ha bebis också.Läste att hon ville ta ur fettet ur läpparna också. Bra för henne!