söndag, januari 10, 2010

En liten filmsnutt

Jag har en gammal IPod. Men bra. Med min musik.


Men den är gammal och ärvd i flera led, så den måste laddas ofta.


I går var den laddad och jag skulle testa vilka utan mina hörlurar som funkar (ett par är det lite glapp i).


Då fick min lilla katt Lisa för sig att hon var ett stort farligt lejon på jakt efter ett hett byte på savannen. Nåja...hon har faktiskt vinterpäls nu och då har hon värsta lejonmanen runt halsen så hon kan ju inbilla sig att hon är ett lejon.





Idag har jag mest suttit och skrivit på mitt examinationsarbete. Sen har jag färdigställt videon och jag hoppas att min kollega godkänner det jag har lagt till. På tisdag är det dags att redovisa och då är det ju himla käckt om allt är klart...


Men det tar längre tid än vad man tror att skriva något vettigt.

Inga kommentarer: