söndag, maj 23, 2010

Amazing Grace

Jag sitter här vid mitt köksfönster bredvid mina pelargoner och har upptäckt detta:

Jag älskar inte spindlar, men den här lilla rackarn som knappt gick att fånga på bild får nog vara i fred. Det är ju ändå Pingst - hänryckningens tid!

Idag har jag äntligen kommit ikapp lite med tvätten. Det är så skönt att hänga ut tvätt då den förra maskinen redan har torkat!
Jag har kört syster yster med familj till flygplatsen. De ska åka till Turkiet i en vecka. Underbart!!!
Sen gjorde jag smaskig lasagne till middag innan jag åkte ner till prästgården för att lyssna på "min" kör's sommarkonsert. Det var ganska härligt att bara lyssna och njuta. Det var så skönt väder och jag satte mig på min filt framför rhododendronbuskarna med min kamera. Jag filmade lite när hela församlingen sjöng Amazing Grace:


Till hösten SKA jag börja sjunga igen!

3 kommentarer:

k sa...

Imse vimse spindeln var fin. Så där små klarar jag också.

camillos sa...

Ja, den var nästan lite gullig. Nästan.

Anonym sa...

Men vilket fint kort på spindeln ändå....även om jag inte gillar spindlar, häftigt kort! :)
/ Ellinor