onsdag, maj 19, 2010

Gissa vad

Idag var vi från jobbet på en studieresa på en förskola i Linköping. En trevlig dag på en inspirerande förskola, men mycket av tiden gick åt till att åka bussen.

Men efter lunchen hann vi med en snabbis på en outletbutik med glas och porslin.
Jag hittade serveringsfat i den servis som jag har men det kostade 400:- så jag blev lite snål och köpte det inte. Det var ju dumt. Det fatet kostar troligtvis jättemycket mer i vanliga butiker...Men nu är det för sent.

Det enda jag köpte var dessa tre små saker:



En liten iskubsjordgubbe. Tänk vad gulligt det kan bli i sommardrinken. Eller saften!


Ett minirivjärn. Inte för att jag behöver den men jag kunde inte låta bli.



Är det någon som kan gissa vad detta är???




6 kommentarer:

Jo sa...

Jag vet så jag gissar inte... ;-)

Nim sa...

Jag vet oxå !!!

jenny sa...

jag vet med!!! och vi var i Lidköping!!
:)
kram kram

camillos sa...

Ah, köping som köping... Kanske var det Falköping? ;-)

Kajsa sa...

Beratta! Vitlokskalare?

camillos sa...

Ja Kajsa, du har helt rätt. Men jag testade den idag och den funkar - INTE.... :-)