söndag, augusti 22, 2010

Får man???

Får man lov att göra önskelistor fast man ska fylla 41?

Fast vem skulle läsa den och förbarma sig? Jultomten kanske? Hahaha!

Äsch, jag gör en liten lista till mig själv. En lista med sånt som jag faktiskt saknar och vill, vill, VILL ha. Sånt som jag drömmer om alldeles för mig själv. Ja, jag erkänner att jag är lite pryltokig så allt som har knappar och displayer vill jag ha. Men dessa saker behöver jag:


En bil. Det behöver inte vara en sån ny och fin bil som på bilden men den får gärna stå för vad VOLVO betyder, nämligen "jag rullar". Jag vill ha en bil som alltid bara funkar, ni vet en vrida-om-nyckeln-och-köra-iväg-bil. Gärna röd. Eller svart. Eller...det spelar egentligen ingen roll.




Högtalare till min iPod. Jaa, jag har redan en iPod men den har jag ärvt av sonen så tro inte att det är nåt märkvärdigt över den. Men den innehåller mycket go musik! Så det hade varit mycket trevligare om jag hade en liten högtalare så att jag kan njuta av musiken utan att ha de där obekväma plastsakerna i mina öron.



Ja. En iPhone. Vill inte alla ha en???



Usch och fy vad själviskt av mig att bara tänka på vad JAG vill ha. Skäms på mig!

Fast å andra sidan så är det ju bara i mitt sinne som dessa önskningar slår in och det skadar ju ingen annan att jag drömmer lite. Eller hur?


Det var väl inte nån lång lista heller? Nåja, det finns allt lite mer att önska mig men jag vill ju inte verka för girig... :-)





Till sist vill jag bara bjuda på en skön bild som jag snodde från nån hemsida förut idag:








2 kommentarer:

Nim sa...

hahhaaa...en sån våg skulle man ha!

camillos sa...

Eller hur? Och en spegel som säger samma sak!