tisdag, september 21, 2010

Mitt nya kök

Snart är det dags för oss att börja fixa i vårt hus och jag har börjat kolla på kök. Fasen vad roligt det är att planera kök. Det lutar åt att det blir ett ekkök. Det gäller bara att planera det väl för mitt blivande kök är inte jättestort och jag har ett snedtak att ta hänsyn till.


Ojoj, vad mycket vi har att göra. Resten av övervåningen ska också fixas då vi måste göra både golv, väggar och tak. Mycket spacklande och målande blir det. Men det blir nog bra när det blir klart. Mitt nya vardagsrum har en speciell form och ett högt snedtak med tre balkar en bit ner. Det får nog bli nån slags belysning vid balkarna.

Sonen ska också få ett nytt rum och han har redan planerat vilka färger han ska ha i sitt rum, det ska gå i orange och svart. Jag har redan köpt ett orange överkast till hans säng.


Ikväll ska jag gå på föräldramöte i sonens skola så det blir en låååång dag igen. Men först ska jag jobba. Ha en bra dag alla!!!

3 kommentarer:

Newyorkmamman sa...

Glöm inte bildbevis när det är klart!

camillos sa...

Nädå, fast det dröjer nog innan det blir klart...

Anonym sa...

Först trodde jag att bilden var från ditt kök - shit vad chockad jag blev, men sen insåg jag ju att jag hade fått höra lite mer om detta stora projekt innan det blev så fint - som det ju säkert blir så småningom!! Säg till om du behöver hjälp!! Kram o god natt Annika