fredag, november 05, 2010

Taket del ett

Idag har jag tagit ledig från jobbet. Mest för att sonen har höstlov. Men nu visar det sig att sonen ska in till stan med sin plastfarfar och spela biljard så jag får några timmar för mig själv. Men det gör ingenting, jag behöver lite egentid också, det gör väl alla ibland?

Sonens farmor och plastfarfar har alltid tagit en dag på loven för att göra något med sonen. Mina semesterdagar har ju knappast räckt till.


Det är skönt att de alltid har funnits till för sonen och mig!


I kväll när de har spelat klart så ska vi träffas alla fyra för att gå på sonens farbrors restaurang.


För en stund sedan kom de som ska lägga om vårt tak hit. De har precis börjat riva vårt gamla plåttak och när det är klart ska det ligga svart tegel i stället.

Idag fyller min storebror år. Ja, så vet ni det!
Ha en trevlig helg alla kära bloggläsare!

Inga kommentarer: