onsdag, februari 02, 2011

Kvällen före...

I kväll har vi varit på sonens farbrors nya restaurang och ätit gott tillsammans med min syster och hennes man.



Visst är det fräckt, bordet? Jasså, du la märke till att det inte sitter några gäster vid borden? Ja, det ser ju lite konstigt ut. Men så här såg det ur när vi kom klockan sex och strax efter kortet är taget var faktiskt hela restaurangen fullsatt med hungriga gäster. Notera även golvet som är målat i lite oregelbundna ränder!

Min systers båda barn är hos sin farmor idag och ska sova över och min systers önskan så här dagen innan hon ska bli trebarnsmamma var att gå ut och äta. Vad gör man inte för en höggravid kvinna?

Tänk, i morgon vi denna tiden har hon sitt nyfödda barn hos sig! Åhh, jag längar tills jag kan få träffa det lilla barnet! Jag kommer vara så nervös i morgon innan jag har hört något. Hur ska jag kunna jobba???

1 kommentar:

Anonym sa...

Men oj va häftigt!
Får testa stället.
Nim