lördag, februari 12, 2011

Pysselsugen

Ja, rubriken sammanfattar det precis. Jag är pysselsugen! Jag har inte scrappat på länge och födelsedagskort har jag gjort endast vid behov och då har jag fått plocka fram alla mina grejer på köksbordet eftersom att mitt scrapbord...är så stökigt. Men det är ingen idé att städa scrapbordet eftersom att det står mot en vägg som det snart ska sågas i. Precis där ska det nämligen monteras en ny dörr.

Jag har en massa idéer i huvudet och det kliar lite i fingrarna vill jag lova. Jag har testat några av mina idéer vid köksbordet så nu är jag såå sugen på att få gå loss på mitt scrapmaterial!!!




Detta är bara ett smakprov på vad jag håller på med. Fortsättning följer förhoppningsvis snart!
I mitt nya vardagsrum ska jag inreda en scraphörna med nya skåp från IKEA så att det inte blir rörigt för ögat. Jag längtar!!!

Inga kommentarer: