torsdag, mars 24, 2011

Hur sexigt är det?

Jag har börjat följa Bigbrother på tv11. Det låter inte klokt för det är inget klokt program. Men jag kan inte låta bli. Har du sett det?
Jag kan bara konstatera att fulla människor är fula. Särskilt när man bjuder ut sig och helt ogenerat gång på gång utbrister hur kåta de är. Ursäkta språket, men de pratar så hela tiden. Och agerar. Tjejerna alltså. Inför alla kameror som de vet finns där. Överallt.
Denna vecka har de tagit in tre snygga (?) tjejer i något de kallar Oasen och killarna får genom tävlingar turas om att vara i oasen med de nya tjejerna.



Givetvis dricks det en hel del alkohol vilket har lett till heta stunder under täcken och i diverse haremsbyxor. Och i duschen. Och för all del, helt öppet. Det är väl det som är bra tv antar jag.

Den blonda tejen verkar vara killarnas favorit (nåja hennes utväxter som är kolsvarta är säkert en decimeter långa). Men seriöst? Är det så himla sexigt med stripigt hår, ful makeup och fylla?

Ja, tydligen.

6 kommentarer:

Hanna sa...

Usch, sådant där kan jag inte se, då är jag rädd att jag ska spy. Jag blir så oerhört förlägen av sådan där förnedringsTV.

Nim sa...

Med tanke på att tjejerna endast är iförda höftskynke och bh, tror jag att killarna skiter i om dom har 5 cm eller 10 cm hårutväxt, men jag som är en helt fullt normal människa, eller tant, tycker inte att det verkar ett dugg snyggt. ne...tacka vet jag en åtdragen knut i nacken.

Tänk om våra barn söker, när dom är stora, vad gör man då, som mamma?!

Tant-Nim

NEWYORKMAMMAN sa...

Pinsamt! Men man kanske är gammal?

camillos sa...

Hanna: jag kanske tittar just för att jag kan välja att stänga av när det blir som värst och att det är så långt från min egen verklighet gör väl nyfikenheten större. Kanske?
Nim: så väluppfostrade som våra barn är så kommer de ALDRIG att söka till BigBrother. ELler?...
NewYorkmamman: Vi är inte alls gamla. Bara helt normala till skillnad från de som är med i programmet. Visst?

mockapocka sa...

Säger som Hanna. Jag kommer helt säkert kräkas om jag tittar.

camillos sa...

Tja, risken finns Mockapocka! ;)