torsdag, mars 03, 2011

Min iPod

Ojdå, vilken intensiv dag det har varit idag! Vi var på föreläsning hela förmiddagen och på eftermiddagen satt vi i arbetslagen och reflekterade. Föreläsningen handlade om matematik i förskolan och den var väldigt givande. Matematik är jättekul och väldigt intressant, även på en avdelning med bara tvååringar!
När jag kom hem satte jag mig vid datorn för att beställa de där fräcka jeansen som sonen hittat på en sida på nätet men när jag skulle genomföra köpet visade det sig att jag visst har teflonpanna till minne. Lösenordet till bankkortet fanns inte i min minnesbank. Åh, ständigt dessa lösenord!!!
Jag kom på det till slut så nu är jeansen beställda OCH betalda!
Sen dök en kompis upp, S. Då satte jag på en kanna kaffe och vi hade en trevlig pratstund innan det helt plötsligt blev bråttom då jag skulle till kören.
Kören var rolig som vanligt. Vi håller på att öva in några låtar som vi ska sjunga tillsammans med en annan kör från Skövde om ett par veckor. Först åker vår kör till Skövde och har konsert i en kyrka där och dagen efter kommer den kören till oss och genomför samma konsert här. Det ska bli jättekul!
Nu är klockan snart midnatt och jag borde sova...
Men jag måste bara få tala om att jag har skrivit detta inlägg på min iPod och det var inte så lätt. En applåd för det kanske?
I morgon efter jobbet blir det utgång då vi ska fira två tjejer på jobbet som fyller jämna år. Kul!

2 kommentarer:

Newyorkmamman sa...

Hjälp, det var inte illa. Applåd!!!

camillos sa...

Tack, äntligen fick jag en applåd!
=))))