fredag, mars 18, 2011

Tingelingelinge, tåget går...

Jag och min syster har delat på Icas matkasse denna veckan eftersom att hennes man och deras son är i fjällen och roar sig. Oj, var praktiskt! Ännu mer praktiskt eftersom att min syster har lagat maten och vi har kommit in till dukat bord varje dag. Vilken lyx, va?

Just nu håller jag på att packa lite inför morgondagen då jag ska ta tåget till Skövde där kören ska sjunga tillsammans med en annan gospelkör. Jag ska upp tidigt, jag blir hämtad klockan 07.00 så jag måste nog sova nu fast klockan bara är halv elva.

Jag som älskar lördagsmorgnar (och sovmorgon)! Men jag tar tåget hem i morgon kväll efter konserten så jag får sova i min egen säng och på så sätt får den där sköna sovmorgonen på söndag i alla fall.

Ha en go helg!

Inga kommentarer: