söndag, april 03, 2011

Kan du hålla en hemlis?

Jag har precis gjort klart de två korten jag ska ge bort idag. Jag tror inte att de som ska få korten läser min blogg så jag kan visa bilderna.

Sonens plastfarfar som har fyllt år ska få detta kort.

Detaljbild.

Vi ska hem till sonens farmor och plastfarfar idag. Vi brukar träffas hemma hos dem varje år ungerfär vid den tiden då sonens pappa skulle fyllt år. Sonens tre farbröder med familjer kommer också. Det är alltid trevligt att träffas alla!

Sonens farbror fyller år idag så han ska få detta.

Detaljbild.
Men nu är det dags att göra oss i ordning så vi kommer iväg! Ha en go söndag!

3 kommentarer:

Nim sa...

Är det tårtpapper jag skymtar i bakgrunden?!

Är det inte så att det är Flygande Jakob på kalasmenyn i dag, då? Brukar det inte va det? Undra om inte jag skall damma av den gamla paradrätten, va änna längesen.

mockapocka sa...

Fiiina kort!

camillos sa...

Nim; ja och ja. Tårtpapper på kortet och Jacob till middag. Mums!

Mockapocka; tack!