onsdag, april 20, 2011

Mer kort

Idag vill jag helst bara svära. En lång och ful ramsa. Min "tennisarmbåge". Behöver jag säga mer?

Jag har i alla fall gjort ett kort idag. Det var lite bråttom så att jag fick med kortet innan brevlådan tömdes, så jag knåpade nog ihop kortet på drygt en halvtimma. Men jag blev nöjd ändå. Hoppas födelsedagsbarnet blir det också. Det var faktiskt första gången jag har använt min limpistol till ett kort. Här kommer en liten smygtitt:

Rosor och blingbling...jag gillar't!
Nu är det dags att bänka mig i soffan så jag kan heja på Jennie i Svenska mästerkocksfinalen.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Nu är det du som ringer till Bosse! 031-131220. Han har praktik vid Kopparmärra. Du kommer inte bli besviken!!

camillos sa...

Tack för tipset! Jag ska nog börja med att ringa det där numret jag fick av doktorn. Jag ringer på tisdag!