tisdag, juli 19, 2011

En spark i ändan tack!

Idag var vi på vårdcentralen där sonens stygn i ansiktet plockades bort. Han fick lite nya förband som dessutom är lite mindre än de förra, så helt plötsligt ser han lite friskare ut. Svullnaden på läppen har lagt sig lite. Ja, det går framåt helt enkelt. Skönt!

Idag har min syster och jag varit hantlangare åt min systers man när han fortsatte lägga golvet i mitt blivande vardagsrum. Nästan halva det golvet är nu lagt, så det går framåt där också! Skönt!



Nästa vecka kommer bänkskivorna till det nya köket. Så fort vi är klara med golvet ska vi börja bygga ihop köket. Så snart går det framåt där också!

Här där jag bor nu är det värre...jag behöver städa!! Helt ärligt så hade jag ingen som helst ork innan semestern började. Sen var vi på kalas, hemma en dag och packade, åkte på vår lilla resa som slutade...ja, du vet hur...Så nu får jag ta mig i kragen!!! Det är ju inte jag som är skadad...

Inga kommentarer: