söndag, augusti 07, 2011

Här går det undan!

I går upptäckte jag att jag hade broderat med fel färg på en tråd...jag hade visst tagit den mörklila när det skulle varit den ljuslila. Men det var bara en tråd så jag repade upp den och började om med den rätta tråden. Tänk om det hade gått så här fort:


Nu har min syster med familj kommit hem från sin campingsemester så äntligen fick jag gosa med den lilla 6-månaderskillen. Ja, det var roligt att se de andra också men de är inte lika gosiga. Hihi...

I alla fall. Nu när hela storfamiljen är hemma ska vi försöka oss på att börja bygga ihop mitt blivande kök. Hoppas att allt går smidigt och att vi slipper alltför många IKEA-vrål.
På nåt sätt känns det skönt att det är regnigt just idag för då gör det inget om vi jobbar inomhus hela dagen.

Inga kommentarer: