torsdag, augusti 18, 2011

Vargen kommer!

Fast om min kära bror skulle ropa "vargen kommer" så skulle jag aldrig tro honom. Så har det nog alltid varit. Jag vet inte hur många gånger han har busringt till mig. Det var länge sedan nu men på den tiden när han höll på som mest hände det att en stackars telefonförsäljare inte blev trodd för den han var. "Brorsan, lägg av" brukade jag säga så många gånger att telefonförsäljaren gav upp. Det var i och för sig kanske bara bra.

Idag när jag var på jobbet fick jag ett MMS från min kära bror. Han och min svåger håller på och installerar mitt nya kök så han skickade en bild till mig. Denna bild, kan du se felet?;


Jag blev allt lite nervös och det gick åt många sms innan jag helt kunde pusta ut. Som sagt, man vet aldrig om han skojar...

Så här långt har de kommit:


Nu ska jag och sonen städa undan i köket och börja montera lådor.

En arbetsdag till, sen är det helg. Min första vecka har gått ganska fort ändå. Skönt!

3 kommentarer:

Nim sa...

kanske mer spännande att diska så...

britta sa...

åh så fint det blir, tur att dom vände rätt diskbänken, bröder och svågrar kan man aldrig lita på sådana är dom vet jag av egen erfarenhet. ha det gott.

vally sa...

Härligt med humor men alla måste vara på samma våglängd.
Va fint det blir allt ni gör.