onsdag, november 16, 2011

Hur många småskålar kan man ha?

Nu har jag grejat och grejat i flera dagar, det tar visst aldrig slut. Så mycket att packa upp, så mycket att sortera. Idag packade jag upp tre kassar får Gekås, Ullared. Som jag handlade i somras...kändes nästan som att jag varit där precis nu. Fast jag slapp resan dit. Gissa vad det låg i en av se gula kassarna? SMÅSKÅLAR!!! Som att jag behövde fler småskålar. Hahaha!

För övrigt kan jag berätta att jag idag har fått min toastol inkopplad. Mycket praktiskt nu när jag sover i soffan på andra våningen. Vet du hur svårt det är att springa ner för en trappa och genom ett rum som är belamrat med grejer för att till slut komma fram till toaletten när man dessutom är nyvaken och stel i sin gamla kropp? Haha, nu slipper jag det i alla fall!

Sonen sover för tredje natten i rad på en madrass på golvet här hos mig i vardagsrummet för världens bästa målare, sonens plastfarfar alltså, håller på att spackla och måla i sonens nya rum. Det kommer att bli så fint!

I morgon blir det inte så mycket grejat för då är det dags att gå till kören! Vi håller på att öva inför två olika tillfällen nu. Dels för vår julkonsert, dels för nästa lördag då vi ska ha en heldag tillsammans med två andra gospelkörer som avslutas med en konsert på kvällen. Kul!


Nä, nu är det dags att blunda en stund innan det är dags att jobba. Ekorrhjulet snurrar...

Inga kommentarer: