fredag, januari 20, 2012

Wohoo!

20 cm. 27 kg. Känns bra!

11 kommentarer:

Maria sa...

Heja heja!!

Härliga bilder från London!

Hanna Lans sa...

Shit pommesfrites! Snart har du försvunnit?

Marie A sa...

Wohoo, imponerande. Grattis!!

vally sa...

Grattis!
Vilken lycka.
Finns det något mål? I så fall har du väl uppnått det.

Nim sa...

Lite trekantsbikinivarning!!!

NEWYORKMAMMAN sa...

Men herregud!!! Finns det något kvar av dig? Jag som inte kan gå ner två ens. Bra kämpat! Kram.

Smaggan sa...

Hej. Hittade din blogg av en slump o vill bara önska dig allt gott i din kamp mot kilona. Jag har själv kämpat mkt och har genom rätt hjälp och en god vilja förlorat lite över 20 kilo. Njut av att må bättre och orka mer. Det estetiska är vara en grym bonus;)!

camillos sa...

Tack hörrni!
Jag har inget exakt mål men jag vet att det är en bra bit kvar av mig som ska bort! Men...trekantsbikini...in your dreams Nim! :-))
Smaggan; välkommen hit! Bra kämpat du med!

vally sa...

Söta, rara är det verkligen så, att en bra bit till ska bort. Men då har du väl räknat in de tio före ingreppet i den senast invägningen?
Annars blir jag riktigt orolig.

camillos sa...

Vally, du behöver inte bli orolig! Det är totalt 27 kilo, de första 10 inräknade. :-)

vally sa...

Tack vännen.
Det lugnade.