fredag, mars 09, 2012

Snacka om fredagsmys!

Helgen började sådär lagom skönt med att jag slutade tidigt på jobbet. Jag mötte sonen i affären och vi handlade lite till kvällens taco'smiddag.
Nu sitter jag i min fåtölj med bara en lampa tänd och ljudet på tvn är ganska låg. Jag har besök av en mycket söt liten kille, min systerson. Hans föräldrar är på spa och firar sin bröllopsdag och de andra syskonen är hos sin farmor.

Vi har haft en jättemysig kväll med mycket lek, bus och gos. Han är så himla gosig min lilla systerson! Nu sover han sött på en madrass i mitt vardagsrum och själv får jag sova i soffan i natt. Kanske bäst att lägga sig "tidigt" idag, ettåringar sover väl knappast bort hela lördagsmorgonen? Inte är det lätt att fånga en ettåring på bild heller, han är snabb som en vessla.





Ha en trevlig helg!
Photobucket

2 kommentarer:

vally sa...

...så söt

camillos sa...

...det tycker jag med! :-)