fredag, april 20, 2012

Kattungar och Elvis

I natt fick min brors ena katt ungar...men jag SKA inte ha en katt. Eller? Kanske? Jag vill...
Jag snodde en bild från svägerskans Facebooksida ifall jag blir sugen.

Visst är de söta??

Jag har precis varit och sjungit med goaste kören och här har jag försökt lägga upp en film från körövningen men som vanligt så strular det så jag får väl återkomma i morgon med filmen...

UPPDATERING, nu fick jag till det!





I morgon (om några timmar alltså...) ska jag ta med mig mina nybakta dumlekakor till jobbet då vi ska fika med vår vaktmästare som tyvärr ska sluta. Det var tjugofyra kakor när jag åkte hemifrån men nu är det bara tjugotre. Jag lovar att jag är oskyldig! Återstår bara en person i mitt hushåll. Hmm...



Jag slutar tidigt i morgon (jaja...jag börjar klockan 6.00...om några timmar) och då åker jag till Allum för att köpa lite presenter. Sen tar jag helg!

Sov gott! Fast ni sover säkert gott allihop vid det här laget. Själv får jag inte min skönhetssömn i natt men snart är det lördag och så ska jag ha sovmorgon!
Photobucket

2 kommentarer:

Maria Engelwinge sa...

Men gudars så kul! Låter så underbart när ni klämmer i!!! Hörredu, allvarligt. Skulle vi kunna göra ett byte? Du skickar några såna där kakor til mig och jag skickar min bok till dig? Du kan svara per mejl om det känns jobbigt;).
skogsnuvan@yahoo.se
Pusselismask, som Hanna Lans säger:)

camillos sa...

Maria, du är för rolig! Kakorna är tyvärr slut men din bok vill jag gärna läsa och i så fall ska jag köpa den av dig!
camillos1@bredband.net är min mailadress!
Kram på dig!