tisdag, maj 01, 2012

Ajaj...Mjau!

Usch, i natt har jag sovit dåligt. Jag har haft sån värk så jag mest har legat och vridit mig. Vad kan orsaka en sån smärta kan man undra? Ryggen? Axlarna? Knäna? Huvudet? Nä...


...ett finger. Ett sketet litet finger liksom. Det låter ju inte klokt att ett sketet finger kan göra så ont men helt ärligt, hade jag haft en yxa bredvid mig i natt så hade jag garanterat skrivit detta inlägg med endast nio fingrar. Men nu ska jag inte gnälla mer om mitt onda finger, det är som det är. Ibland har jag värk i det och så är det bara. Denna gång beror det troligen på att jag cyklade hem från sjön i går kväll utan vantar så händerna blev kalla.

Ska jag berätta nåt trevligare kanske?

Jag och sonen ska troligen åka till min bror med familj och fika idag. Det är ju trevligt. Deras ena katt fick fyra ungar för knappat två veckor sedan... jag kommer att smälta! Jag har ju tidigare sagt att jag inte ska ha nån ny katt men jag kan väl ändra mig? Jag är faktiskt sugen. Jag vill nog ha en svart hankatt. Jag saknar faktiskt att ha katt. Särskilt nu när jag hade möss i hallen för ett tag sen. Men framför allt för att jag alltid har haft katt. Jag är nog en kattmänniska.

Jaja, vi får se hur det blir.

Ha en go 1 Maj!
Photobucket

Inga kommentarer: