onsdag, juni 13, 2012

Jag har gett upp


Vad dum man jag är! Hela helgen som gick mådde jag dåligt och det har faktiskt inte blivit bättre ännu, snuvig och hostig och supertrött är jag. Men dels vill jag inte vara borta från jobbet (karensdagen gräver ju också djupa hål i min plånbok), dels ville jag inte missa mitt besök på sjukhuset  i måndags eller tvinspelningen i går.
Idag gav jag upp. Benen orkade nästan inte bära mig så jag gick hem från jobbet och har legat nerbäddad sen dess.

Men det var inte därför jag påbörjade detta inlägg, för att gnälla alltså. Nej, jag ville bara dela med mig av ett klipp från gårdagens tvinspelning som förresten var hur kul som helst!
Förra året skojade Lasse Kronér med en kvinna i publiken när han lånade hennes mobiltelefon och skojade med hennes väninna som råkade ringa precis när Lasse höll på att underhålla publiken innan inspelningen startade (se mitt förra inlägg...ganska roligt faktiskt!).

I går gjorde han nåt liknande när han helt plötsligt frågade en kvinna i publiken som fotade honom om bilden blev bra. Får jag se, sa Lasse och sen gick han iväg med hennes telefon:


Tvhuset i Göteborg ligger vackert precis vid vattnet och vi hann ta en kopp kaffe på en brygga där innan vi gick in. Där fick vi syn på en båt som visst är döpt efter mig. Såklart.




Ja du ser rätt, båten Camilla ligger på sniskan!
Någon höll på med nåt slags underhållsarbete.

Nu ska jag bädda ner mig igen.
Godnatt!
Photobucket

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig! Krya-på-dig kram från mig. Videoklippen var riktigt roliga båda två!

camillos sa...

Tack Helena!
Kram tillbaks!