söndag, juni 10, 2012

Närmare 40 än 37...komma fem?

Jag gnällde ju häromdagen för att jag inte har tid så det räcker till men denna helg har jag faktiskt inte varit uppbokad på någonting. Bara egentid hela helgen. Vilken lyx!

Men vilken otur att jag har mått dåligt hela helgen då! Jag var kass redan i fredags när jag var på jobbet med ont i halsen och hela kroppen. I går morse började näsan rinna och den har inte slutat ännu. Jag har känt mig febrig men det spelar ingen roll hur många gånger jag har tagit tempen...jag har ingen feber.



36.8! Förut var det i alla fall 37.1. Ingen feber alltså men ändå känner jag mig kass. Jag har sagt det förut, jag tror minsann att min kropp är mer mottaglig för infektioner sedan operationen. Förr åkte jag aldrig på så här mycket baciller.

Det har i alla fall varit en lugn och skön helg. I går bjöd min syster på middag och sen hade hon och jag filmkväll medan killarna tittade på fotboll.

I morgon ska jag till Östra sjukhuset på uppföljning efter min operation. Undrar hur många centimeter jag har tappat runt midjan nu?

Hoppas du får en fin vecka!

Photobucket

Inga kommentarer: