onsdag, augusti 29, 2012

Gospel och Metallica

I morgon börjar äntligen kören igen efter ett långt sommaruppehåll och vi har fått några låtar som sjungits in stämvis som vi ska öva på.
Jag har lagt in låtarna på min mobil så jag lyssnade på dem när jag tog min raska promenad tidigare ikväll. Jag fick bita mig själv hårt i läppen så att jag inte skulle sjunga högt, särskilt till en låt som jag älskade direkt. Jag bloggar från mobilen nu så jag kan inte länka till låten som finns på Youtube, kanske i morgon när jag sitter vid datorn. Fast det vettesjutton om jag hinner för när jag kommer hem från jobbet ska jag genast sätta igång med att baka nåt gott till mina goa körkompisar.
Efter att ha lyssnat på gospel nästan hela min 50 minuter långa promenad satte jag på en Metallicalåt o jäklar vilket tempo jag fick! Så...gospel för själen och Metallica för kroppen=härlig promenad!
Nu är klockan elva och det är dags att sova, i morgon blir det en händelserik dag...
Godnattpuss!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: